Brandweb
Patricia Bertea
01.07.2016
Bannerele care vă urmăresc...

Fie că sunteți pe Facebook sau pe site-ul preferat de știri, găsiți acolo sau oriunde navigați un brand care vă urmărește. Bannerele hotelului pe care l-ați căutat ultima dată (poate Booking.com) sau ale perechii de pantofi vizualizate recent pe un magazin online (de ce nu amazon.com) apar peste tot.

Nu e o coincidență, ci doar o metodă foarte eficientă de a crește notorietatea și vânzările în online, numită REMARKETING

Disponibil atât pe Facebook, cât și pe Google AdWords, remarketingul este la îndemâna oricărui business, nu doar pentru marile branduri ca Booking.com sau Amazon.com.

"A intrat pe site, a văzut un produs și a iesit" - acesta este scenariul curent în online. Am pierdut, astfel, un potențial client, însă nu și dacă folosim remarketingul.

Remarketingul este un mod de a “agăța” pe toți cei care au vizitat anterior site-ul, amintindu-le de brand prin bannere plasate pe toate site-urile din rețeaua Google sau pe Facebook. 

Este o metodă de promovare care dă rezultate rapid, întrucât targetarea este specifică - oameni care cunosc site-ul, care au mai intrat pe site, care au vizualizat anterior produse.

Statisticile arată că 96% dintre vizitatorii abordați se întorc astfel pe site, mărind numărul vânzărilor.

Contactați-ne acum la 0749 205659 și puteti primi un voucher de 400 lei pentru a începe o campanie de Remarketing (oferta supusă unor condiții speciale).

Înapoi la blog