Brandweb
logo
Problema
Bellcome, sub-brandul Electra care produce și comercializează interfoane, a apelat la noi pentru a crea un nou concept de website adecvat expunerii internaționale pe care și-o dorea brandul.
hero_image
Soluția
Pe baza unei analize axate pe legătura dintre identitatea brandului și publicul țintă, am redefinit întreaga structură informațională cu focus pe produs. 
Pentru întreg conceptul am ales un design minimalist, modern, caracteristic unui site de brand, orientat mai degrabă B2B decât B2C. 
location
location
location
Prototyping & UX
Structura informațională propusă și designul au fost puse într-un proiect de prototyping în Invision.
Am optimizat astfel procesul de feedback venit din partea clientului, dar și partea de testare. 
screens screens
CMS & SEO
Pentru o gestionare facilă a conținutului, am dezvoltat și un sistem de CMS (Content Management System), cu o interfață de utilizare intuitivă și ușor de învățat.
Din sistemul CMS se pot defini și gestiona toate meta-tagurile necesare pentru SEO on-site.
Proiectul următor