Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.
Pray for Paris
La nivel global, cel mai căutat eveniment pe Google în 2015, cu aproximativ 897 milioane de căutări, a fost atentatul de la Paris.
”The Force was Strong with Google.”
Menite să preceadă lansarea din 18 decembrie 2015, trailerele pentru Star Wars Episodul VII: Trezirea Forței au dat naștere unui val de entuziasm și de suspans în așteptarea filmului. După 10 ani de așteptare, căutările pe Google s-au dezlănțuit - 155 milioane de oameni.
Și rochia, domnule? Ce culoare avea rochia?
Alb cu auriu, negru cu albastru sau albastru cu maro? Toată această dezbatere din jurul rochiei a generat un număr impresionant de căutări pe Google în 2015, și anume aproximativ 73 milioane.
Pe meleagurile noastre
În 2015, românii au căutat pe Google cel mai mult informații despre ce este „ziua Izabelei”, dar și "ce este un tehnocrat”. De asemenea, ei au mai vrut să afle "cine este Dumnezeu".
Accesați acest infografic pentru informaâii complete: Cautarile anului 2015
P.S. Vreți să aflați locuitorii cărei țări au căutat pe Google în 2015 "cât costă o camilă"?