Brandweb
Patricia Bertea
04.07.2016
Cum au folosit Remarketing cei de la MAZDA și alte 6 campanii de succes

Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.

1. Campania Mazda & Merchenta

Mazda avea un obiectiv și anume să aducă cât mai mulți oameni la test drive. Pentru acest lucru, ei au apelat la o firmă de retargetare, Merchenta, pentru a le aduce mai mulți vizitatori ai site-ului în showroomul lor local cu ajutorul unor anunțuri PPC.

Mai jos aveți câteva date extrase din colaborarea dintre Merchenta și Mazda:

1. Vizitatorii care au văzut IntelliAds au avut o rată de conversie cu 53% mai mult decât un grup de referință.

2. Valoarea vânzărilor prin intermediul retargetingului a fost cu 98% mai mare decât media din offline.

3. Rata de engagement a fost aproape de 20% la anunțurile lor.

Pentru început, Merchenta a creat anunțuri personalizate bazate pe factori geografici pentru a targeta oameni care sunt mai predispuși să vină la un dealer Mazda.

În al doilea rând, ei au introdus în mod dinamic modelul mașinii pe care vizitatorii îl căutau și au combinat acest lucru cu stocul dealerului cel mai apropiat de loc unde se află ei.

! De reținut

Pentru a putea implementa ceva similar trebuie, să folosiți AdWords Dynamic Remarketing și să creați campanii specifice pentru un oraș specific.

Puteți să vă uitați în contul dumneavoastră de AdWords pentru a vedea pentru care orașe trebuie să faceți, pentru prima dată, anunțurile de remarketing personalizate.

 

2. Campania Watchfinder & Periscopix

Watchfinder este cel mai mare dealer online de ceasuri din UK, dar obiectivul lor rămâne acela al oricărui magazin online: creșterea vânzărilor!

Folosind Google AdWords, au ajuns la niște cifre care îi vor face geloși pe mulți:

1. În 6 luni, au ajuns la un ROI de 1300%, adică pentru 1 dolar cheltuit, aveau un venit de 13 dolari.

2. Suma medie a unei comenzi a crescut cu 13%.

3. CPA mai ieftin cu 34% decât campaniile search pentru non-branduri.

Cum au reușit?

În primul rând, au creat 20 de liste specifice de audiență cu utilizatori care au arătat intenția de cumpărare, dar n-au finalizat o comandă.

În al doilea rând, au grupat aceste liste de audiență în funcție de locația,comportamentul pe site și providerul de internet al respectivilor utilizatori.

! De reținut

În contul dumneavoastră de Google Analytics puteți să grupați audiența în diferite moduri și pe mai multe criterii. În final, puteți ajunge și la 2000 de liste diferite.

După ce v-ați segmentat audiența în Google Analytics, puteți să targetați individual grupurile și să le importați în Google AdWords.

 

3. Campania eBags & Google

Din 1998, eBags a vândut 17 milioane de genți sub diferite forme. Ei sunt conștienți că au un potențial mare când vine vorba de retargetare și au reușit să facă niște lucruri creative cu datele pe care le aveau.

1. Având costuri destul de ridicate pentru un anunț obișnuit, retargetarea a adăugat 15% venituri.

2. Eficiența lor a crescut cu 25%.

Cum au reușit?

În primul rând, eBags a decis să-și automatizeze procesul de licitare folosind o funcționalitate de la Google AdWords: Return On Ad Spend (ROAS).

În al doilea rând, au utilizat RLSA (Remarketing Lists for Search Ads) pentru a licita în plus pentru un anunț care urma să fie văzut de utilizatorii care și-au abandonat coșul de cumpărături și, implicit, n-au finalizat comanda.

Totodată, au folosit Gmail Sponsored Promotions pentru a încrucișa produse complementare pentru utilizatorii care tocmai cumpăraseră ceva de la alți retaileri.

! De reținut

Pentru a economisi timp, puteți să creați o strategie de licitare flexibilă. Una dintre cele 6 strategii de licitare flexibilă pe care le puteți face se numește ROAS și o găsiți în tabul Bid Strategies din contul dumneavoastră de AdWords - Shared Library.

În al doilea rând, RLSA vă poate ajuta să transformați  în clienți utilizatorii care compară prețurile pe Google.

De asemenea, este o idee bună să targetați produse care sunt complementare cu ceea ce oferiți dumneavoastră. Pentru a face acest lucru, este nevoie doar să creați o campanie nouă de Display și să targetați mail.google.com.

4. Campania Lumension & Just Media

Cu ajutorul agenției de marketing cu care lucrează (Just Media), cei de la Lumension, liderul global în software de securitate, și-a crescut potențialul și eficiența prin campaniile de retargetare.

Mai jos aveți câteva dintre rezultatele campaniei:

1. Volumul de leaduri a ajuns la 81%, chiar dacă bugetul de PPC a scăzut cu 30%.

2. Traficul a crescut cu 10%.

În primul rând, au lucrat împreună cu editorii site-urilor partenere care au afișat evenimente de care audiența celor de la Lumension era interesată.

În al doilea rând, Lemension a lucrat cu alte portaluri media pentru a retargeta vizitatorii care au arătat interes în conținutul competitorilor.

! De reținut

Când vine vorba de retargetare, nu trebuie să vă limitați la datele pe care le aveți doar dumneavoastră. Puteti să luați legatură cu editorii site-urilor unde audiența dumneavoastră își petrece timpul.

5. Campania Bebê Store & Google

Dacă sunteți părinți de puțin timp, stiți cu siguranță că lipsa somnului afectează mult creativitatea. Vestea bună este că angajații Bebê Store nu trebuie să fie și ei la rândul lor parinți pentru a putea vinde acele produse.

Dar, chiar și fără un nou-născut, cei de la Bebê Store erau constienți de faptul că au nevoie de ajutor suplimentar când vine vorba de creșterea vânzărilor. Aceștia au folosit într-un mod creativ Google AdWords și au ajuns la următoarele cifre:

1. Folosind Conversion Optimizer, au obținut o rată de conversie de 98% în campania de retargetare.

2. 10% dintre toate conversiile magazinului au venit din Dynamic Remarketing.

3. Anunțurile cu prețuri în rate au avut o rată de conversie cu 71% mai mare.

Conversion Optimizer este o funcție din Google AdWords care vă permite să vă setați campania de remarketing pe pilot automat pentru a putea găsi cea mai bună combinație de targetare care să ducă la o conversie.

Această funcție îl ajută pe Google să știe când un utilizator este gata să cumpere în funcție de comportamentul său pe site. Cel mai neobișnuit lucru este faptul că 98% din creșterea conversiilor s-a realizat în doar două luni.

Apoi, au folosit Dynamic Remarketing, unde au conectat feedul Google Shopping pentru a crea un anunț de tip carusel cu produse de pe paginile pe care utilizatorii au fost.

În cele din urmă, au creat anunțuri statice cu prețuri în rate șsi au învățat utilizatorii că au posibilitatea de a plăti în timp. Aceste anunțuri luate separat au obținut o rată de conversie cu 71% mai mare comparativ cu alte anunțuri de remarketing.

 

! De reținut

Nu trebuie să vă fie frică să folosiți mai multe anunțuri pentru a arăta diferite beneficii pentru care utilizatorii ar trebui să cumpere de pe site-ul dumneavoastră.

Uneori, dacă schimbați oferta, nu faceți altceva decât să îi ajutați pe utilizatorii indeciși să cumpere.

6. Campania Health Insurance & SteelHouse

SteelHouse, un serviciu hibrid de retargetare din New York, a ajutat liderii pieței medicale online să atingă un nivel de creștere. Cu peste 4 000 000 de înscrieri, această piață a făcut ca eforturile SteelHouse să crească considerabil.

Mai jos aveți rezultatele campaniei de retargetare:

1. În mai puțin de 3 luni, rata de conversie s-a dublat.

2. Anunțurile dinamice specifice au avut o performanță de două ori mai mare.

În primul rând, SteelHouse a creat mai multe liste de audiențe pe care le-a segmentat în funcție de diferiți factori pentru a izola performanța pentru fiecare în parte.

În al doilea rând, anunțurile care afișau un mesaj care era legat de valabilitatea ofertei au avut o performanță mai mare decât celelalte.

! De reținut

Segmentarea audienței trebuie făcută cu mare grijă. Dacă aria dumneavoastră de utilizatori este vastă, atunci trebuie să vă stabiliți câteva puncte comune pentru a putea face identificarea categoriei din care fac parte mai ușor.

Atunci când faceți anunțuri care afișează un mesaj ce are legatură cu valabilitatea ofertei, trebuie să aveți în vedere în primul rând să aveți totuși o ofertă care are o dată de încheiere.

7. Campania Chubbies & AdRoll

Chubbies a apelat la platforma de retargetare AdRoll și a obținut următoarele date:

1. Retargetarea socială pe Facebook a ajuns la 35,5 x ROI.

2. Scăderea mediei campaniei CPA cu 72% sub medie.

3. La 12 ore de la lansarea campaniei, conversiile au crescut de 4,6 ori decât media.

4. Rata CTC a crescut de 4,8 ori decât media.

Multa lume folosește tooluri ca AdRoll și Perfect Audience pentru retargetarea socială pe Facebook și Twitter, dar Chubbies a profitat de avantajul Liquid Ads pentru a retargeta dincolo de mediile sociale.

 

! De reținut

Profitați de avantajul pe care vi-l oferă toate platformele care pot targeta audiențe specifice. AdWords poate că are cel mai mare reach când vine vorba de Display, dar AdRoll vă permite să targetați și Facebook.

Clienții care au cumpărat de la dumneavoastră sunt subiecții perfecți atunci când faceți o campanie de retargetare. Dacă au cumpărat de la dumneavoastră în trecut, pot să cumpere în continuare mai mult.

Sursa: http://conversionxl.com/ppc-retargeting-case-studies

Înapoi la blog