Brandweb
Alexandra Hutanu
26.08.2020
Poloniq, software-ul pentru restaurante care ajută la digitalizarea relației cu clienții

La începutul lunii aprilie, când tocmai pivotasem Poloniq de la un sistem de rezervări online la unul de comenzi și rezervări, Patricia a fost invitată la Radio Hit pentru a povesti despre ce înseamnă Poloniq și cum poate ajuta antreprenorii din HoReCa.

 

Întrebare: Cum a apărut Poloniq?

Patricia: Poloniq este o platformă pe care noi am lansat-o acum 2 ani, e un start-up cu care am participat și la două competiții de start-up-uri și am luat premii. Ideea Poloniq a plecat de la o nevoie personală, aceea de a face rezervări online la restaurante.

               Poloniq a plecat la drum ca un sistem de rezervări pentru restaurante, dar, în momentul în care a venit această criză, toate restaurantele s-au închis pentru public și au început să facă livrări la domiciliu. Noi ne-am gândit că această soluție poate fi adaptată, că Poloniq poate să ajute în continuare restaurantele să mențină legătura cu clienții făcând comenzi online pe un site care să fie dedicat restaurantului.

Întrebare: Cum se diferențiază Poloniq față de alte platforme?

Patricia: Poloniq nu este o platformă ca cele cu care suntem obișnuiți, platforme care adună în același loc mai multe restaurante și unde există concurență. 

               Poloniq este un soft care permite restaurantelor, cofetăriilor, să își seteze propriul shop online foarte rapid și ușor, pe baza unor setări standard, ceea ce înseamnă încărcarea fotografiilor, a meniului și a prețurilor, a condițiilor de livrare. Acest set-up se face în 2 ore și cofetăria sau restaurantul are astfel la dispoziție un magazin online propriu, care are deja integrată plata online cu cardul.

 

Întrebare: Clienții care comandă pot plăti online?

Patricia: Da, am insistat foarte mult pe acest aspect, am vrut să integrăm foarte rapid sistemul de plată online pentru a putea favoriza livrarea noncontact pentru că, din ceea ce am aflat de la clienții finali, aceasta este una dintre probleme, faptul că nu vor să aibă contact cu livratorul. Plata online cu cardul, direct pe site, este un foarte mare avantaj.

 

Întrebare: Care sunt avantajele Poloniq?

Patricia: În principal, avantajul este că nu se plătește comision atât de mare cum plătește către acele platforme, și faptul că oferim o perioadă gratuită pentru ca restaurantele să aibă timp să se acomodeze cu platforma, să ne dea feedback. În perioada gratuită, se plătește doar un comision de 1.5% pentru tranzacțiile online, care este un comision ce ține de procesatorul de plăți, nu ține de noi. E o soluție foarte simplă. De altfel, așa am și gândit-o, să fie extrem de simplu de folosit și foarte rapid - acestea au fost principalele criterii.

 

Întrebare: Care sunt costurile după perioada gratuită?

Patricia: Sistemul, ca terminologie, se numește software as a service. Ce înseamnă acest lucru? Înseamnă că restaurantele, cafenelele, cofetăriile plătesc un abonament lunar ca să poată să aibă acest shop propriu al business-ului pe site-ul lor sau pe o adresă intermediată de Poloniq.

Găsiți aici răspunsurile integrale ale Patriciei.

 

Pe lângă sistemul de rezervări online și shopul propriu pentru comenzi, Poloniq oferă și meniu digital interactiv pe bază de cod QR. Meniul digital este o variantă mai simplă și mai rapidă, care permite modificarea în timp real a produselor și a prețurilor de pe orice dispozitiv. Acesta e accesat direct de pe telefonul clienților prin scanarea unui cod QR. Citiți mai multe detalii despre meniul digital aici

Aflați detalii despre shopul propriu pentru comenzi aici.

Pe larg despre modulul de rezervări puteți afla aici

Dacă Poloniq este potrivit pentru restaurantul dumneavoastră, ne puteți trimite un email la: contact@poloniq.ro

Înapoi la blog