Soluţia - Rebranding
După o atentă analiză a pieței, am sugerat întâi un proces de rebranding. Primul pas urma să fie redenumirea clinicii. Având în vedere că dl. dr. Sergiu Mureșan se bucură de vizibilitate națională ca expert în domeniu, am inclus numele său în noul brand.
Următorul pas a fost crearea unei noi identități vizuale. Cromatic, am ales o combinație de alb și gri, adecvată domeniului. Am readaptat toate livrabilele în funcție de noua identitate (cărți de vizită, fișe medicale etc).
Poziționare și prezență în online
Pentru a poziționa brandul ca unul de încredere, care are ca valoare de bază învățarea continuă, am ales sloganul #EverydayBetter.
După defininrea elementelor de branding, a urmat crearea prezenței online. Am realizat o strategie de comunicare cu un tone of voice potrivit brandului – „profi”, însă prietenos.
Site de prezentare
Am realizat și un site de prezentare responsive, care susține poziționarea de expert în domeniu. Pentru o gestionare facilă a conținutului, am dezvoltat și un sistem de CMS (Content Management System), cu o interfață de utilizare intuitivă.
Din sistemul CMS se pot gestiona și meta-tagurile necesare pentru SEO on-site.