Dacă încă nu v-ați creat o variantă pentru mobil a site-ului sau cel puțin optimizat varianta existentă, atunci 2015 este anul în care trebuie să faceți această mișcare.
Vreți să găsiți mai mulți clienți în online? Începeți o campanie Google AdWords. Alegeți una dintre campaniile de mai jos sau pe toate trei pentru rezultate garantate.
Fie că sunteți pe Facebook sau pe site-ul preferat de știri, găsiți acolo sau oriunde navigați un brand care vă urmărește. Bannerele hotelului pe care l-ați căutat ultima dată (poate Booking.com) sau ale perechii de pantofi vizualizate recent pe un magazin online (de ce nu amazon.com) apar peste tot.
Aveți toate informațiile de contact corect afișate pe site? Dar link-ul către ANPC? Acestea sunt verificate când aveți control de la ANAF.
Vin sărbătorile, vin sărbătorile!
Iar de la Google primiți cadou un vocher de 300 lei pentru a vă promova în această perioadă.
Este o întrebare pe care o pun foarte des clienții: „Bine, bine, voi apărea pe Google, dar cât costă?”