Brandweb
Alexandra Hutanu
27.01.2020
Cum să eficientizezi procesul de preluare a rezervărilor pentru restaurante

Una dintre problemele cu care se confruntă restaurantele de pe piața românească este lipsa unui sistem de gestiune eficient de preluare a rezervărilor, astfel încât să se formeze o bază de date completă a clienților, care poate fi accesată și prelucrată oricând. 
În plus, există încă restaurante care preiau rezervările pe caiet. Ce se întâmplă în acest caz? Datele clienților nu sunt stocate sistematic, nu pot fi prelucrate și există riscul de a se pierde. De asemenea, există posibilitatea ca angajații să nu comunice mai departe informațiile primite despre o rezervare sau să nu noteze corect.
Cunoscând problemele menționate mai sus, am creat o soluție software pentru HoReCa – Poloniq, care include și sistem de rezervări online pentru restaurante, eficientizând procesul de preluare și gestiune a rezervărilor.


Cum funcționează Poloniq

Poloniq este o soluție B2B de tip SaaS (software as a service) dedicată restaurantelor, care le ajută să digitalizeze relația cu clienții. Poloniq oferă trei module ce pot fi combinate între ele: sistem de rezervări online (detalii aici), sistem de comenzi online prin shop propriu (detalii aici) și meniu digital interactiv accesibil pe bază de cod QR (detalii aici).

Poloniq permite gestionarea celor 3 module dintr-un singur panou de administrare, eficientizând astfel procesul de preluare și gestionare a comenzilor și a rezervărilor, dar și gestionarea meniului - fie că este vorba despre meniul din restaurant sau meniu disponibil pentru livrări. Astfel, Poloniq se prezintă ca o aplicație desktop & web, care permite gestionarea celor 3 module în timp real.

Rezervările, comenzile și meniul digital sunt accesate de către clienți din același site propriu al restaurantului. Rezervările online se fac instant, fiind mult mai facile pentru clienți. După ce primește o rezervare, restaurantul o confirmă rapid în timp real din panoul de administrare. Pentru că am vrut să ajutăm restaurantele să salveze timp, am automatizat comunicarea cu clienții.

Armand Bertea, co-fondator Poloniq, a povestit despre Poloniq și digitalizarea industriei HoReCa la emisiunea „Investim în Iași”. Puteți urmări emisiunea accesând link-urile: https://bit.ly/2XEucCx (partea 1) și https://bit.ly/32mB0Zl (partea 2).


Beneficii aduse

Pe lângă eficientizarea procesului de gestiune a rezervărilor și crearea unei baze de date complete, un alt beneficiu important adus de Poloniq este posibilitatea clienților de a adăuga pe ecranul telefonului icon cu formularul de rezervare, la fel ca în cazul oricărei aplicații native. 
Alte funcționalități integrate în sistemul de rezervări Poloniq:
- adăugarea manuală a rezervărilor primite prin intermediul altor canale, pentru a permite gestionarea tuturor dintr-un singur loc
- editarea rezervărilor
- blocarea unor date sau a unor intervale orare în cazul unor evenimente private, cum ar fi nunți sau aniversări
- crearea de utilizatori multipli pentru același cont, cu diferite drepturi de acces (de exemplu, șeful de sală poate avea drepturi diferite față de un chelner)

 

Un produs digital recunoscut

Poloniq a fost validat la nivel regional. Am fost premiați la maratonul Startup Spinner 2018, organizat de Rubik Hub, cu două premii: premiul 2 din partea juriului și premiul 3 din partea mentorilor. La Demo Night powered by How to Web & The Grape – Iași Winter Edition 2019, am câștigat premiul Best Pitch.

Dacă sunteți managerul unui restaurant și doriți să eficientizați procesul de preluare a rezervărilor, Poloniq este instrumentul potrivit. Puteți afla mai multe informații pe site: www.poloniq.ro sau ne puteți scrie pe contact@poloniq.ro 

-------

Later edit:

Pentru că hotelurile au avut de suferit deopotrivă în această perioadă, punem la dispoziția acestora următoarele soluții pentru a redeschide în siguranță:

  • Aplicație pentru acces la micul dejun (gestionarea traficului)
  • Aplicație de room-service
  • Aplicație pentru rezervări în restaurant
Înapoi la blog