Brandweb
Alexandra Hutanu
17.01.2020
Retrospectiva anului 2019 la Brandweb

Bifăm încă un an de succes la Brandweb! Este momentul să tragem linie și să recapitulăm cele mai importante reușite din 2019. Atenție: urmează un articol lung, dar noi spunem că merită citit!

 

#1 Ne-am mutat în noul sediu de #LaEtajul3

Reușita din 2019 de care suntem cei mai bucuroși este mutarea în noul sediu de la etajul 3! Am început provocarea cu un concurs dedicat studenților și tinerilor arhitecți, concurs pe care l-am organizat în colaborare cu Facultatea de Arhitectură Iași. După o serie de întâlniri și o temă de proiectare complexă, am primit propuneri de la șapte echipe. 

A urmat un proces atent de jurizare pentru alegerea echipelor câștigătoare și a proiectului pe care l-am dorit implementat. În timp record, ne-am mutat într-un nou sediu personalizat 100% pe identitatea Brandweb. Bineînțeles, spațiul integrează cele mai importante valori ale noastre – fun & teamwork, având elemente din fotbal, sportul care ne reprezintă. Întreg conceptul gravitează în jurul unei ancore vizuale – cercul inspirat din logo.
Povestea pe larg o puteți citi aici: https://bit.ly/2Tw7oGO 

 

#2 Armand a fost bursier în cadrul programului intensiv de antreprenoriat MIT Sports Entrepreneurship Bootcamp

Armand s-a numărat printre bursierii programului intensiv de antreprenoriat organizat de MIT (Massachusetts Institute of Technology). Bootcampurile MIT sunt recunoscute global ca fiind programe intensive de învățare și sunt considerate „un întreg semestru condensat într-o săptămână de lucru”. Programul a inclus participanți din 25 de țări, pasionați de sport și antreprenoriat. Armand a fost ales din peste 700 de aplicanți din toate colțurile lumii, după un riguros proces de selecție care s-a desfășurat pe parcursul a șase luni.
A făcut parte dintr-o echipă internațională formată din membri din Mexic, India, Franța și Kwait. Împreună, au dezvoltat o idee de business din domeniul sportului în doar șase zile, respectând un program intens de lucru alături de mentori specializați în diferite domenii. Armand descrie experiența ca una „complexă, greu de descris în cuvinte, care a implicat peste 85 de ore de lucru foarte intense atât din punct de vedere profesional, cât și emoțional”.
Citiți mai multe detalii despre experiența MIT aici: https://bit.ly/35ZDhdx

#3 Am lansat aplicația My11

Din 2018 am început să ne îndreptăm focusul spre dezvoltarea produselor proprii. Unul dintre produsele digitale de care suntem tare mândri este My11, prima aplicația dedicată iubitorilor de fotbal din România, care le permite acestora să creeze Primul 11 pentru echipa favorită din Liga 1. Aplicația le dă posibilitatea fanilor să-și folosească cunoștințele din fotbal și să se pună în locul antrenorilor pentru a alege jucătorii care urmează să intre pe teren. 
Utilizatorii își creează conturi, selectează formațiile de start și, în funcție de rezultat, adună puncte ce le pot aduce premii. Ideea îi aparține lui Armand, care încă din 2012 a lansat o aplicație similară pentru o echipă locală de fotbal. My11 vine cu un design nou și funcționalități complexe, fiind regândită complet.

Noi credem foarte mult My11, așa că unul din pașii pe care i-am făcut pentru creșterea produsului a fost participarea la Startup Spinner Makeathon, programul de accelerare a start-up-urilor organizat de Rubik Hub. Au fost trei zile intense pentru echipa noastră, când care am avut ocazia să lucrăm alături de peste 15 mentori din diferite domenii, din țară și din străinătate.  

Puteți accesa My11 aici: http://my11.football/

 

#4 Am intrat pe piața HoReCa cu Poloniq, sistemul de rezervări online pentru restaurante

Poloniq este produsul nostru dezvoltat special pentru piața HoReCa, cu care ne propunem să eficientizăm procesul de preluare a rezervărilor pentru restaurante
Poloniq este un sistem de rezervări online, care permite: 1. cliențilorrezerve rapid o masă la un restaurant, accesând un formular de rezervare; 2. restaurantelor gestioneze rezervările dintr-o interfață de administrare accesibilă și de pe dispozitive mobile, și de pe desktop. Interfața de administrare nu doar că primește rezervările făcute prin formularul de rezervare, ci permite și adăugarea manuală a rezervărilor primite pe alte canale. Astfel, se creează o bază de date completă a clienților și se permite vizualizarea rapidă a statisticilor în funcție de perioada dorită sau alte criterii selectate. 
Dacă sunteți managerul unui restaurant și doriți să eficientizați gestionarea rezervărilor, Poloniq este instrumentul de care aveți nevoie. Ne puteți contacta pe: office@brandweb.ro 

 

#5 Am participat la Saint-Petersburg la o conferință internațională de marketing cu un studiu bazat pe eye-tracking 

În septembrie, Patricia și Alexandra au vizitat Saint-Petersburgul nu (doar) for pleasure, ci pentru a prezenta la Conferința Internațională EMAC (European Marketing Academy) Regional un studiu academic ce are la bază tehnologia eye tracking
Studiul, intitulat „To a better understanding of mobile versus desktop search behavior – a research proposal”, analizează comportamentul de căutare pe Google al utilizatorilor – diferența de comportament dintre căutarea de pe dispozitivele mobile și de pe dispozitivele desktop și comportamentul față de rezultatele plătite versus rezultatele organice. Astfel, se numără printre puținele studii care integrează aceste două perspective. 
Tehnologia eye tracking folosită stă la baza primului centru de cercetare pentru produse digitale din România – HUMANIZE – Research Center for Digital Products, fondat de Patricia.

 

#6 Am fost nominalizați la Central European Startup Awards

2019 ne-a adus și nominalizarea la Central European Startup Awards, categoria Best Software Development Partner. Nominalizarea ne-a bucurat foarte mult, mai ales pentru că noi credem în ecosistemul de start-up-uri din România, în care suntem tot mai implicați. 
Global Startup Awards este cea mai mare competiție independentă pentru ecosistemul de start-up-uri. A fost lansată în 2012 și a ajuns la participanți din peste 60 de țări. 

 

#7 Am apărut în media cu CozoMap 

Probabil că ați auzit deja despre pasiunea Patriciei pentru cozonaci și cum a dus aceasta la crearea hărții cozonacilor din România: https://www.cozomap.ro/.

Prima acțiune din 2019 a fost să extindem harta și pentru diaspora înainte de campania de Paște, deoarece am primit multe solicitări de la românii plecați în străinătate care doreau să-și adauge cozonacii pe hartă.
Apoi, în timpul campaniei de Crăciun, Patricia a fost invitată la TVR Iași și la Radio Hit să povestească despre CozoMap. Puteți vedea filmările aici: https://bit.ly/2Tqyqzc , https://bit.ly/2G6uKLr 

 

#8 La 14 ani împliniți, ne-am făcut buletin

2019 a fost anul în care am împlinit 14 ani de activitate. Am vrut să le mulțumim tuturor #brandwebberilor care sunt sau au fost alături de noi, așa că le-am pregătit câte un buletin personalizat, cu valabilitate pe viață. 
Bineînțeles, nu putea să lipsească petrecerea aniversară, cu un delicios candy bar și burger bar!  

 

#9 Patricia a fost nominalizată ca Entrepreneur Woman of the Year în cadrul PIN Awards 2019

Patricia a fost nominalizată la premiile PIN Awards 2019, categoria Women in Technology in 2019 – Entrepreneur Women of the Year. Această categorie se adresează femeilor (co)fondatoare ale unor companii ITO care s-au remarcat prin rezultate deosebite în business și sunt un model pentru noua generație de fete și femei care vor să activeze în tehnologie. Aflată la cea de-a patra ediție, gala premiilor a adus împreună peste 300 de lideri de opinie din domeniul IT, antreprenori, mediu universitar și instituții publice.
Mai mult, și proiectul demarat de Patricia – Tech Ideas by InfoEC – a fost nominalizat la categoria Education Program of the Year. Proiectul a fost creat cu scopul de a încuraja studenții să își dezvolte competențele antreprenoriale. Peste 100 de studenți de anul 3 de la Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor Iași, specializarea Informatică-Economică, au format 21 de echipe și, sub coordonarea mentorilor, au lucrat la ideile lor de start-up-uri în tehnologie. Proiectul a fost realizat în colaborare cu Rubik Hub. În aprilie 2020 urmează cea de-a doua ediție. 

 

#10 Patricia a primit distincția Profesorul Bologna 2019

2019 a adus Patriciei una dintre cele mai mari recunoașteri – distincția Profesorul Bologna 2019. Distincția vine ca dovadă a sinergiei care se creează atunci când experiența din mediul business se îmbină cu cea din mediul academic și a fost înmânată în cadrul Galei Profesorului Bologna. Astfel, Patricia a intrat în clubul #ProfilorTari

Gala Profesorului Bologna susține excelența în învățământul universitar, promovează adevăratele valori ale învățământului românesc, încurajează învățământul centrat pe student și premiază dascălii care câștigă respectul studenților. Felicitări, Patricia! 

 

#11 Am realizat un studiu privind generațiile la locul de muncă și am organizat un eveniment pentru manageri și specialiștii HR

Știm că antreprenorii și specialiștii HR caută metode prin care să se adapteze generației Z, care vine cu noi așteptări pe piața muncii și diferite moduri de a fi motivați. Totodată, am observat lipsa datelor științifice de pe piața românească care să ajute specialiștii din domeniu să înțeleagă mai bine ce își dorește Generația Z de la locul de muncă. Am identificat problema, așa că am găsit și soluția – am realizat un studiu calitativ pe un grup de studenți, angajați și angajatori, care să ajute antreprenorii, managerii și specialiștii să găsească strategii eficiente pentru integrarea în echipe a membrilor din diferite generații. 
Ne-am decis că cea mai bună metodă de a comunica rezultatele este un eveniment adresat specialiștilor din HR, eveniment care să ofere și posibilitatea deschiderii unui dialog. Alături de Oana Paveliuc, fondatoarea 4MindCoach, am organizat evenimentul „Alo, Generația Z, aici Generația Y!”, unde au fost prezenți peste 50 de participanți. 
Ne-am bucurat să vedem că tema generațiilor la locul de muncă a stârnit atât de mult interes și că feedback-ul de după eveniment a fost excelent! 

 

#12 Am colaborat îndeaproape cu mediul academic 
2019 a fost anul în care am fost extrem de implicați în mediul academic. Patricia a fost invitată să împărtășească din experiența ei de business, dublată de cea în calitate de lector universitar, la diferite evenimente.
 
  • La ceai cu un profesionist”
În martie, Patricia a fost invitată în calitate de speaker la evenimentul „La ceai cu un profesionist”, care oferă studenților oportunitatea de a interacționa direct cu specialiști din diferite domenii de activitate.  Discuțiile sunt relaxate, facilitând educația non-formală. Mai mult, în luna noiembrie am lucrat la refacerea identității vizuale a evenimentului. 
 
  • Training despre brandul personal în studenție, ținut de Patricia 
În continuarea colaborării cu UAIC Iași, Patricia a fost invitată să susțină trainingul „Brandul personal în studenție” în cadrul seriei de evenimente Next Step, organizate cu scopul de a ajuta studenții de la UAIC să se orienteze în carieră și să se conecteze la piața muncii. Patricia le-a vorbit tinerilor despre cum trebuie să se poziționeze, ca studenți, pentru a se integra mai rapid pe piața muncii. 
Mai multe detalii, aici: https://bit.ly/2ToOMbK 
 

  • Workshop în cadrul Târgului Universităților Ieșene 
Prima ediție a Târgului Universităților Ieșene, organizată în martie 2019, a reunit la Palas liceeni din mai multe județe. Cu aceasta ocazie, Patricia a fost invitată să susțină un workshop intitulat „Ce te faci când vei fi mare?”, menit să îi ajute pe viitorii studenți să se orienteze în carieră. 
 

  • Patricia, chair la Youth Speak Forum 
În calitate de alumnus AIESEC, Patricia a fost invitată să modereze evenimentul YouthSpeak Forum Iași - Entrepreneurship by YOUth, care își propune să inspire tinerii și să îi determine să înțeleagă relevanța acțiunilor lor în aducerea unui impact pozitiv în comunitate. La eveniment au fost invitați 6 speakeri din comunitatea locală de business, care au împărtășit din experiență. 
 
  • Workshop despre tehnologia eye tracking, susținut la conferința academică MID 
În cadrul conferinței academice MID (Marketing - from Information to Decision), organizate la Cluj-Napoca în noiembrie, Patricia a fost invitată să susțină un workshop în care să prezinte tehnologia eye tracking. Workshopul s-a intitulat „Eye Tracking Technology – A Source of Innovation in Research” și a pus accentul inovarea pe care acest tip de tehnologie o poate aduce în demersul de cercetare. 
 

  • Suntem parteneri într-un proiect Erasmus+ pentru doctoranzi
Ne-am alăturat unui program dedicat doctoranzilor, care își propune să îi ajute pe aceștia să se integreze pe piața muncii și să îmbunătățească colaborarea cu angajatorii. În proiect este implicat un consorțiu format din patru universități și patru companii din Spania, Germania, Slovenia și România. Irina, colega noastră, a participat în luna mai la întâlnirea Consorțiului, întâlnire ce a avut loc în Nuremberg, Germania. 
 
Așa a arătat pe scurt anul 2019 pentru noi – provocări, recunoașteri și multă, mult muncă. Avem încredere că 2020 ne va aduce și el multe surprize. The best is yet to come! 
Înapoi la blog