Ei bine ultimele zile au fost o nebuloasă pentru toți consumatorii de online. În mare parte a fost despre beepuială continuă a telefonului care ne anunța că am mai primit un mail, ghici de unde? De la un alt brand „disperat” să nu își piardă lista de abonați. Însă lăsând la o parte agasarea consumatorilor, noi am văzut totul ca pe o competiție frumoasă între marketeri combinată cu câte o porție bună de râs pe aici și pe dincolo.
În articolul următor vom vorbi după cum probabil v-ați deja seama despre cele mai interesante newslettere și subiecte de emailuri primite cu ocazia sosirii Măriei Sale „Marele GDPR”.
Cei de la Blue Air au fost ca de obicei foarte atenți și ne-au rugat să rămânem în continuare prieteni. Ce au promis la schimb? Ei bine vom fi primii care vom afla despre discounturile Blue Air, prețurile updatate la zi și întotdeauna pe măsura bugetului și nu în ultimul rând noile destinații lansate pentru a ne putea face noi planuri de călătorii.
Ne-au plăcut cei de la Blue Air pentru că pe lângă headline-ul creativ ne-au dat și câteva motive bune pentru a ne dori să fim în continuare abonați la ei.
Cei de la Decathlon sunt atenți ca de obicei și ne doresc drept parteneri! Nu știm cum vi se par vouă, dar nouă ne place de ei! Direcți și foarte ancorați în profilul pieței țintă aceștia au reușit să transmită un mesaj creativ și ne-au arătat că le pasă de abonații lor.
Decathlon hi5, noi rămânem alături de tine, dar nu știm dacă la fel vor face și ceilalți.
TIMPUL E PE TERMINATE: |
Dacă nu ne confirmi înainte de momentul-limită că vrei să auzi în continuare vești de la noi, va trebui să te eliminăm din HTC Club. |
APASĂ BUTONUL și urmărește instrucțiunile simple... |
Cei de la HTC au dus totul la un alt nivel într-un design tip “numărătoare inversă” menit să simuleze panică. Care panică? Asta e altă poveste, importantă este animația ingenioasă care te face să vrei să apeși “Butonul” indiferent de motiv. Așa-i că și ție îți vine să apeși?
După cum bine știți în email marketing este întotdeauna vorba despre prima impresie! De aceea iată cele mai interesante subiecte de mailuri primite în această perioadă, unele încercând să simuleze panica ștergerii conturilor abonaților, iar altele fiind pur și simplu simpatice sau un pic prea melodramatice.
Iulius Mall
Subject: Hai sa ramanem prieteni! :) – Iulius Mall
Palas Mall
Subject: Ultima șansă să poți rămâne aproape de noi!
iCCE.fest
Subject: YOUR ACCOUNT WILL BE DELETED
Subject: ❌ Your iCEE.fest App Account Will Be Deleted Tonight ❌
Subject: Thank you! Here’s a small gift.
Decathlon
Subject: Ramanem parteneri sportivi!
Banca Transilvania
Subject: Hai să vorbim despre cum să vorbim
Elefant:
Subject: Împreună dintotdeauna, pentru totdeauna
NETLOGIQ
Subject: Te vom sterge din baza noastră de date
Subject: #PanicaGDPR:4activități urgente + 1 click pentru consimtamant
Subject: De ce nu mai vrei sa comunicam? Ramai ancorat cu noi in online
Sperăm că v-am făcut perioada de “Get over GDPR” mai frumoasă și că ați reușit să apreciați dincolo de spamul colegilor noștri marketeri și inventivitatea lor pentru a obține consimțământul abonaților lor.