Brandweb
Irina Cojocariu
30.05.2018
GDPR- ul și părțile lui... comice

Ei bine ultimele zile au fost o nebuloasă pentru toți consumatorii de online. În mare parte a fost despre beepuială continuă a telefonului care ne anunța că am mai primit un mail, ghici de unde? De la un alt brand „disperat” să nu își piardă lista de abonați. Însă lăsând la o parte agasarea consumatorilor, noi am văzut totul ca pe o competiție frumoasă între marketeri combinată cu câte o porție bună de râs pe aici și pe dincolo.

În articolul următor vom vorbi după cum probabil v-ați deja seama despre cele mai interesante newslettere  și subiecte de emailuri primite cu ocazia sosirii Măriei Sale „Marele GDPR”.

Cei de la Blue Air au fost ca de obicei foarte atenți și ne-au rugat să rămânem în continuare prieteni. Ce au promis la schimb? Ei bine vom fi primii care vom afla despre discounturile Blue Air, prețurile updatate la zi și întotdeauna pe măsura bugetului și nu în ultimul rând noile destinații lansate pentru a ne putea face noi planuri de călătorii.

Ne-au plăcut cei de la Blue Air pentru că pe lângă headline-ul creativ ne-au dat și câteva motive bune pentru a ne dori să fim în continuare abonați la ei.


 
Prietenii de la iCEE.fest au ales un mesaj emoțional și o pisică pentru a ne impresiona, ei bine apreciem intenția, dar ne-ar fi plăcut mai mult o pisică reală. Evident curioși din fire am fost de acord și atunci surpriză, cei de la iCEE.fest ne-au trimis un discount de 25% pentru achiziționarea unui ticket la iCEE.fest 2018! Good job, mai ales că discountul expiră pe 1 iunie, o modalitate foarte bună de a împleti utilul cu plăcutul... și cu vândutul!
 
 

 

 

 

Ce drăguț este când cei de la Dedoles se gândesc să facă și un concurs, astfel încât dacă nu dăm click pentru că ne interesează newsletterele lor, măcar de dragul concursului să o facem. Niciodată nu strică un motiv în plus atunci când vrei să convingi pe cineva.
 

Cei de la Decathlon sunt atenți ca de obicei și ne doresc drept parteneri! Nu știm cum vi se par vouă, dar nouă ne place de ei! Direcți și foarte ancorați în profilul pieței țintă aceștia au reușit să transmită un mesaj creativ și ne-au arătat că le pasă de abonații lor.

Decathlon hi5, noi rămânem alături de tine, dar nu știm dacă la fel vor face și ceilalți.

HTC
TIMPUL E PE TERMINATE:
GDPR Countdown
Dacă nu ne confirmi înainte de momentul-limită că vrei să auzi în continuare vești de la noi, va trebui să te eliminăm din HTC Club.
HTC CLUB

APASĂ BUTONUL
și urmărește instrucțiunile simple...
 

Cei de la HTC au dus totul la un alt nivel  într-un design tip “numărătoare inversă” menit să simuleze panică. Care panică? Asta e altă poveste, importantă este animația ingenioasă care te face să vrei să apeși “Butonul” indiferent de motiv. Așa-i că și ție îți vine să apeși?

 

După cum bine știți în email marketing este întotdeauna vorba despre prima impresie! De aceea iată cele mai interesante subiecte de mailuri primite în această perioadă, unele încercând să simuleze panica ștergerii conturilor abonaților, iar altele fiind pur și simplu simpatice sau un pic prea melodramatice.

Iulius Mall

Subject: Hai sa ramanem prieteni! :) – Iulius Mall

 

Palas Mall

Subject: Ultima șansă să poți rămâne aproape de noi! 

 

iCCE.fest

Subject: YOUR ACCOUNT WILL BE DELETED

Subject: ❌ Your iCEE.fest App Account Will Be Deleted Tonight 

Subject: Thank you!  Here’s a small gift. 

 

Decathlon

Subject:   Ramanem parteneri sportivi!

 

Banca Transilvania

Subject: Hai să vorbim despre cum să vorbim

 

Elefant:

Subject: Împreună dintotdeauna, pentru totdeauna

 

NETLOGIQ

Subject: Te vom sterge din baza noastră de date

Subject: #PanicaGDPR:4activități urgente + 1 click pentru consimtamant

Subject: De ce nu mai vrei sa comunicam? Ramai ancorat cu noi in online

 

Sperăm că v-am făcut perioada de “Get over GDPR” mai frumoasă și că ați reușit să apreciați dincolo de spamul colegilor noștri marketeri și inventivitatea lor pentru a obține consimțământul abonaților lor.

Înapoi la blog