Brandweb
Patricia Bertea
21.08.2018
Află noile schimbări impuse de cei de la Facebook

Începând cu data de 23 august 2018, paginile ce au un segment larg de audiență provenită din SUA vor fi nevoite să completeze un proces de autorizare pentru a putea continua postarea conținutului. Totuși, Facebook nu specifică gradul de notorietate sau un număr minim de urmăritori pe care o pagină trebuie să îl aibă. Așadar, administratorii ce vor trece prin procesul de autorizare vor primi o notificare precum cea din imaginea de mai jos.

Contextul

Inițiativa celor de la Facebook are drept scop prevenirea confuziilor în rândul publicului provocate de către paginile false. Unul dintre cazurile de acest gen a avut loc în anul 2016, în timpul campaniei prezidențiale din SUA. Atunci au apărut pe Facebook pagini false create de către organizații străine ce aveau drept scop influențarea alegerilor.

1. Ce trebuie să faci ca administrator?

Pentru ca pagina să devin autorizată, administratorul trebuie să își securizeze contul în doi pași și să confirme locația principală din care se fac postările pe pagină.

Cu ajutorul acestor schimbări, utilizatorii rețelei de socializare vor putea afla mai multe detalii cu privire la paginile de Facebook. Cum? Prin accesarea secțiunii de Informații și reclame.

2. Ce este nou?

Prin folosirea noilor caracteristici, clienții vor putea afla dacă pagina brandului este afiliată și cu alte pagini de Facebook. Chiar și istoricul activităților acesteia va fi urmărit de către vizitatori. Oricând o pagină oficială va suferi un rebranding de nume, Facebook va înregistra schimbarea în secțiunea Page History. De asemenea, va fi adăugată o secțiune numită People Who Manage This Page, prin care clienții vor putea vedea care sunt țările principale din care se administrează pagina.

În lunile ce urmează, Instagram a anunțat că vor urma exemplul celor de la Facebook și vor introduce caracteristici asemănătoare, cu scopul de a spori transparența paginilor de business în fața clienților.

Ce ar trebui să reținem?

Așadar, fără completarea cerințelor impuse de cei de la Facebook, administratorul paginii nu va mai putea posta conținut. De asemenea, este important să reținem că noile schimbări au drept scop demascarea conturilor false. Astfel, utilizatorii rețelei de socializare vor beneficia de o distincție mai clară a informațiilor distribuite pe Facebook.

 

Surse:

https://www.facebook.com/business/news/new-authorization-for-pages
https://www.socialmediatoday.com/news/facebook-adds-new-authorization-process-for-page-managers/529877/

Înapoi la blog