Brandweb
Patricia Bertea
19.12.2016
Mixul dulce de promovare online

Anul acesta de Crăciun, la Brandweb au lucrat spiridușii Moșului. Cei care au fost cuminți și au muncit un an întreg au primit o surpriză în detaliu pregătită.

Ca în orice atelier serios, spiridușii s-au împărțit pe departamente: Departamentul pentru Clienți Cuminți, Departamentul pentru Echipa Dedicată și Departamentul pentru Spiridușii-Șefi.

Pentru că mereu ați fost curioși să vedeți ce se întâmplă în fabrica de fericire a Moșului, vă lăsăm să aruncați o ocheadă la cum au lucrat spiridușii. Vă povestim cum s-a petrecut magia în Departamentul pentru Clienți Cuminți.

Un lucru e sigur – noi, spiridușii de la Brandweb, iubim cadourile personalizate. Așa că ne-am pus pe brainstorming să găsim o idee originală, dar potrivită în același timp, care îmbină tema Crăciunului cu marketingul.

Totul pornește de la o idee…                                                                                                                        

… se spune. Nu știm sigur cum ne-a venit ideea. Dar ne-am aprovizionat atelierul cu toate cele necesare: materiale textile pe care numai doamna Crăciun le-ar cumpăra pentru soț, lipici care să le dea forma dorită și, nu în ultimul rând, borcane ce urmau a fi împodobite.

Ca să facem trecerea din online în offline, am pus cadourilor noastre  și mici remindere sub formă de etichete care să amintească cum poate o afacere poate să crească în online.

Să croiești de la zero căciulițe de Crăciun pe măsura unor borcane de 200 de grame nu e treabă ușoară. Este migălos și durează. Noroc că am avut muzică bună și spiriduși energici, înarmați cu răbdare.

Ce a ieșit?

Vedeți cu ochii voștri. Borcănașe personalizate, îmbrăcate în haine de Crăciun, care ascund înăuntru bucăți de fericire sub forma bomboanelor. Bomboane Greenery, culoarea anului și culoarea Brandweb.

2016 a fost anul în care am înființat departamentul de marketing și ne-am definit direcția prin care Creștem branduri în online. Așadar, cadoul nostru nu putea fi altul decât un Mix dulce de promovare online.

Pentru că renii nu mai erau disponibili, departamentul de livrări a lucrat cu cai putere.

Pe cei la care spiridușul curier încă nu a ajuns, îi așteptăm la noi. Probabil că s-au împotmolit în zăpadă invizibilă… Se mai întâmplă!

 

Înapoi la blog