Pe 9 și 10 noiembrie, ne găsiți la TeCOMM Cluj-Napoca, unde lansăm oficial HUMANIZE Research Center for Digital Products, singurul centru de cercetare pentru produse digitale din România care folosește tehnologie bazată pe eye-tracking.
HUMANIZE își propunem să folosească eye-trackingul pentru a analiza și îmbunătăți produse digitale – aplicații web și mobile, cu scopul de a optimiza experiența utilizatorilor în mediul digital.
Patricia Bertea, Head of Research la HUMANIZE: „Există pe piață numeroase softuri care înregistrează modul în care navighează utilizatorii pe un site sau într-un mobile app, însă doar prin eye-tracking se poate afla exact unde s-a uitat utilizatorul, cât timp a alocat, măsurând nivelul de atenție și interes. Combinat cu metode calitative de cercetare, precum interviurile cognitive, eye-trackingul completează informațiile dorite de antreprenorii din Digital cu răspunsul la întrebarea De ce?, pe lângă CE? și CUM?”. Află mai multe despre HUMANIZE pe site: www.humanize.ro.
Eye-trackingul este o tehnologie care a fost declarată de cei de la Shopify tehnologia anului 2018 în e-commerce. Aplicațiile acesteia sunt multiple. Începând de la analiza printurilor publicitare, reclamelor, până la aplicații în VR și medicină, eye-trackingul aduce o altă perspectivă în piață . Prin analiza mișcărilor ochilor, acest dispozitiv arată exact unde se îndreaptă atenția utilizatorilor, dând informații despre comportamentul acestora. Vorbim aici despre date obiective, despre înregistrarea unui comportament real.
De ce am ales să facem lansarea la TeCOMM? Pentru că este una dintre cele mai mari conferințe & expo de comerț electronic din România și reunește atât specialiști din domeniu, cât și antreprenori și oameni de business. Sub sloganul Do you have what it takes?, TeCOMM pune anul acesta focus pe artificial intelligence & big data.
Ne vedem în curând la #TeCOMM! Vezi aici detalii despre eveniment: www.facebook.com/events/1361862190625187.
P. S: Dacă doriți să participați la TeCOMM Cluj, vă putem pune la dispoziție un număr limitat de invitatii. Trimiteți mail la patricia@humanize.com cu o întrebare despre eye-racking și veți primi o invitatie gratuită pentru cele doua zile de conferință.