Aplicațiile mobile reprezintă o oportunitate pentru companii de a se diferenția de concurență. Prin comunicare directă cu clienții, creșterea loialității acestora și alte beneficii, business-urile pot obține creșteri semnificative în profit.
Ești la început de carieră și marketingul online îți trezește interesul? Îți dorești ca la început de drum să faci parte dintr-o echipă unită, care iubește distracția și îți este mereu alături? S-ar putea ca locul tău să fie în echipa Brandweb.
Pentru cei care vor să își îmbunătățească abilitățile în marketing online, noi, echipa Brandweb, am pregătit o serie de traininguri.
Poate v-ați confruntat deja cu situații în care anunțurile plasate în rețeaua Google AdWords v-au fost dezaprobate și nu ați înțeles de ce. Politicile AdWords menționează tipuri de conținut interzis sau restricționat de care trebuie să țineți cont.
Facebook depune eforturi continue pentru a oferi rezultate cât mai relevante în News Feed pentru fiecare persoană în parte.
Cu evenimentele din ultimele zile, ideea de overbooking a început să stârnească furia consumatorilor. Odată cu gustul amar lăsat de incidentul de la United Airlines, a apărut și un
Marketerii care urmăresc cu interes schimbările din social media au văzut cum Facebookul s-a reorientat de la conceptul de simplă rețea de socializare la cel de platformă de conținut.
Ce este iubirea? Pentru unii, este un scop. Alții spun că e un vis. Ori o muză. Este forța care ne pune în mișcare. O scuză pentru reproducere. Definiții sunt multe și am putea umple pagini întregi cu ele. Noi, ca marketeri, spunem că iubirea este un pretext bun pentru a crește vânzările, mai ales de Valentine’s Day.
Se pare că afaceriștii români pierd din vedere un segment foarte important – clienții care navighează pe internet. Ultimele date arată că România se clasează pe ultimul loc în ceea ce privește marketingul online în domeniul privat. Vedeți cum ne situăm la capitolul promovare online față de statisticile europene și cum să transformați veștile rele în avantaje competitive.