Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

Ce va urma după radio?

Podcast-ul, pentru cei care nu știu, reprezintă o serie de episoade audio sau video, în format digital, pe care un user le poate descărca pentru a le asculta. Acesta poate fi văzut ca un “Internet Radio” la cerere, adică un fel de Netflix, dar cu emisiuni de tip radio.

Brandweb Recognized by Clutch as a Leading Software Developer in Romania

Our profile on Clutch is giving our team the opportunity to stand out as a top firm and receive our own recognition in the development industry.

Căutăm pasionat de marketing la început de carieră

Ești la început de carieră și marketingul online îți trezește interesul? Îți dorești ca la început de drum să faci parte dintr-o echipă unită, care iubește distracția și îți este mereu alături? S-ar putea ca locul tău să fie în echipa Brandweb.

Globuri cu personalitate și amintiri

Să vedem ce a pregătit Departamentul de Echipa Dedicată de la Brandweb pentru Departamentul Spiridușilor-Șefi.

Schimbări la anunțurile plătite Google Adwords

În aprilie 2016, utilizatorii motorului de căutare Google au început să observe o schimbare în modul de afișare a rezultatelor: semnul care

“Află mai multe” duce la “poți face mai bine”

Unele trenduri sunt mai subtile decât altele. Folosirea sintagmei “află mai multe” a început sa devină foarte folosită în mediul online în ultimul timp. Mediul online are acum foarte multe link-uri cu această expresie generică, care face referire în mare parte la informații de tip secundar. 

Aplicație web pentru plantat copaci

Sâmbătă, 26 martie 2016, o parte din echipa Brandweb a participat alături de peste 200 de voluntari la plantarea a 10000 de copaci din proiectul “Copacul de azi, pentru oxigenul de mâine”.

Traficul fals – „cancerul” publicității online

La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte. 

3 noutăți importante pentru cei cei vând online

Profitați de aceste informări și succes la vânzări!