Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

Schimbări la anunțurile plătite Google Adwords

În aprilie 2016, utilizatorii motorului de căutare Google au început să observe o schimbare în modul de afișare a rezultatelor: semnul care

Traficul fals – „cancerul” publicității online

La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte. 

Cum au folosit Remarketing cei de la MAZDA și alte 6 campanii de succes

Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.

Rezultate SEO după implementarea paginilor pentru mobil

Deși nu există informații oficiale care să confirme faptul că site-urile care au versiune de mobil vor fi favorizate în afișarea rezultatelor căutării pe Google, totuși, în practică, am remarcat modificări ale poziției anumitor site-uri pentru care am dezvoltat versiune de mobil.

300 lei voucher AdWords

Vin sărbătorile, vin sărbătorile!

Iar de la Google primiți cadou un vocher de 300 lei pentru a vă promova în această perioadă.