Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

O nouă revoluție în lumea aplicațiilor mobile

Samsung Galaxy Fold a fost prezentat pe data de 20 februarie de către compania Samsung ca un telefon de lux atunci când este pliat și o tabletă atunci când este deschis. Conceptul permite apariția unor noi funcții și, mai ales, a unor noi aplicații mobile. 

Cum să crești conversiile prin design persuasiv

Designul persuasiv nu mai este o noutate. Specialiștii au început să îl folosească acum ceva ani în urmă, inclusiv în magazine și în supermarketuri, pentru

Era căutărilor de pe mobil – află ce trebuie să iei în considerare pentru ca strategia ta SEO să supraviețuiască

Site-urile care se concentreză doar pe varianta desktop îşi pot lua adio de la succes. Nu e o exagerare, urmărind schimbările pieţei globale din ultimii ani. Specialiștii au observat

“Află mai multe” duce la “poți face mai bine”

Unele trenduri sunt mai subtile decât altele. Folosirea sintagmei “află mai multe” a început sa devină foarte folosită în mediul online în ultimul timp. Mediul online are acum foarte multe link-uri cu această expresie generică, care face referire în mare parte la informații de tip secundar. 

3 noutăți importante pentru cei cei vând online

Profitați de aceste informări și succes la vânzări!

Cum poți pierde clienți cu pagina de Login

Opțiunea de login este pentru marketeri un tool prețios, întrucât prin login utilizatorii sunt identificați și activitatea lor pe site este monitorizată.

Ce se întâmplă însă când acest Login este agresiv introdus în faze incipiente ale parcursului utilizatorului în site?

Căutările anului 2015 pe Google

Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.

Cum alegeți o agenție pentru un proiect de SEO?

Alegerea agenției pentru o campanie de SEO nu este facilă.

Dincolo de faptul că urmăriți selectarea unui partener pe termen lung, aveți nevoie să puteți evalua capacitatea acestuia de a duce la capăt în mod corect și responsabil acțiunile de SEO.

De ce este SEO scump?

Întrebarea potrivită ar fi “De ce să nu fie scump atunci când locurile sunt limitate?”  

Da, locurile sunt limitate. Și nu vorbim despre primele 10 locuri din prima pagină de căutare, ci de cel mult primele 3. E un club exclusivist această primă pagină din Google, se muncește mult pentru a se ajunge acolo și se plătește în consecință.