Ați remarcat în ultima vreme o creștere bruscă a traficului de pe site-ul dumneavoastră?
Probabil că v-ați bucurat, mai ales că nu a fost necesară nicio investiție în promovare pentru a atinge un număr mai mare de vizitatori.
Credem că e-mailingul nu este întotdeauna folosit la adevăratul potențial. Știm cu siguranță că este una dintre cele mai eficiente metode de marketing direct care poate genera conversii pe termen lung la costuri reduse.
În primul rând, întrebarea este pusă greșit. Corect ar fi:
“Cât costă să dezvolt o afacere online profitabilă?”
Decizia de a investi într-un magazin online trebuie luată după ce antreprenorul a răspuns la cel puțin câteva întrebări.
Dacă încă nu v-ați creat o variantă pentru mobil a site-ului sau cel puțin optimizat varianta existentă, atunci 2015 este anul în care trebuie să faceți această mișcare.
Vreți să găsiți mai mulți clienți în online? Începeți o campanie Google AdWords. Alegeți una dintre campaniile de mai jos sau pe toate trei pentru rezultate garantate.
Fie că sunteți pe Facebook sau pe site-ul preferat de știri, găsiți acolo sau oriunde navigați un brand care vă urmărește. Bannerele hotelului pe care l-ați căutat ultima dată (poate Booking.com) sau ale perechii de pantofi vizualizate recent pe un magazin online (de ce nu amazon.com) apar peste tot.
Aveți toate informațiile de contact corect afișate pe site? Dar link-ul către ANPC? Acestea sunt verificate când aveți control de la ANAF.
Vin sărbătorile, vin sărbătorile!
Iar de la Google primiți cadou un vocher de 300 lei pentru a vă promova în această perioadă.