Opțiunea de login este pentru marketeri un tool prețios, întrucât prin login utilizatorii sunt identificați și activitatea lor pe site este monitorizată.
Ce se întâmplă însă când acest Login este agresiv introdus în faze incipiente ale parcursului utilizatorului în site?
Decizia de a urma sau nu un anumit trend de web design trebuie să vină în urma nevoilor utilizatorilor și a afacerii dumneavoastră.
Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.
Alegerea agenției pentru o campanie de SEO nu este facilă.
Dincolo de faptul că urmăriți selectarea unui partener pe termen lung, aveți nevoie să puteți evalua capacitatea acestuia de a duce la capăt în mod corect și responsabil acțiunile de SEO.
Întrebarea potrivită ar fi “De ce să nu fie scump atunci când locurile sunt limitate?”
Da, locurile sunt limitate. Și nu vorbim despre primele 10 locuri din prima pagină de căutare, ci de cel mult primele 3. E un club exclusivist această primă pagină din Google, se muncește mult pentru a se ajunge acolo și se plătește în consecință.
Shopify este o platformă de comerț electronic care oferă toate serviciile într-un singur loc. Sistemul este cunoscut și sub denumirea de Saas (software as a service) pentru că funcționalitățile platformei pot fi accesate drept servicii care sunt plătite pe baza unui abonament lunar.
Nu aș putea spune cât de recentă e schimbarea de design de la Booking.com, dar pot spune că, pentru un specialist în marketing online, e foarte vizibilă și justificată.