În timp ce publicitatea în mediul online devine tot mai complexă și are tot mai multe capabilități în fiecare zi, cresc și îngrijorările legate de veridicitate și de posibilitățile de măsurare. În timp ce unii se îngrijorează de vizibilitatea reclamelor, măsurarea între platforme și traficul fantomă, cei care lucrează cu agenții specializate au depășit de mult aceste temeri, însă au un nou obstacol la orizont: ad-blocking.
Aveți senzația uneori că nu toți oamenii care au dat like la pagina brandului dumneavoastră văd ceea ce se postează?
Uneori, probabil simțiți că postările paginii dumneavoastră sunt văzute de același grup de oameni.
Urmărirea activității marilor branduri în social media poate fi un punct de plecare pentru a pune la punct un plan de comunicare în social media.
Decizia de a urma sau nu un anumit trend de web design trebuie să vină în urma nevoilor utilizatorilor și a afacerii dumneavoastră.
Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.
În America, Black Friday are loc imediat după Ziua Recunoștinței (ultima zi de joi din noiembrie). Acest lucru înseamnă că sărbătoarea marilor reduceri va apărea în fiecare an între 23 și 29 noiembrie. La începuturile sale, Black Friday dura doar o zi, dar în zilele noastre sărbătoarea americană se întinde pe mai multe zile pentru a satisface cât mai mulți oameni.
Bannerele au fost o sursă importantă de generare de trafic încă din 1994. Fie animate, fie statice, acestea își dovedesc eficiența atunci când, în loc să enerveze utilizatorul, îl atrag și-l fac să dea click.