Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

POLITEHNICA, parte din oraș, parte din inima ta

Sportul unește comunități și prin sport se formează repere de conduită și succes la care tinerii pot să aspire și după care pot să se ghideze.

Era căutărilor de pe mobil – află ce trebuie să iei în considerare pentru ca strategia ta SEO să supraviețuiască

Site-urile care se concentreză doar pe varianta desktop îşi pot lua adio de la succes. Nu e o exagerare, urmărind schimbările pieţei globale din ultimii ani. Specialiștii au observat

Aplicație web pentru plantat copaci

Sâmbătă, 26 martie 2016, o parte din echipa Brandweb a participat alături de peste 200 de voluntari la plantarea a 10000 de copaci din proiectul “Copacul de azi, pentru oxigenul de mâine”.

Ar trebui marketerii să fie îngrijorați de ad-blocking?

În timp ce publicitatea în mediul online devine tot mai complexă și are tot mai multe capabilități în fiecare zi, cresc și îngrijorările legate de veridicitate și de posibilitățile de măsurare. În timp ce unii se îngrijorează de vizibilitatea reclamelor, măsurarea între platforme și traficul fantomă, cei care lucrează cu agenții specializate au depășit de mult aceste temeri, însă au un nou obstacol la orizont: ad-blocking.

Cine vede postările în News Feedul Facebook

Aveți senzația uneori că nu toți oamenii care au dat like la pagina brandului dumneavoastră văd ceea ce se postează?

Uneori, probabil simțiți că postările paginii dumneavoastră sunt văzute de același grup de oameni.

Cum poți pierde clienți cu pagina de Login

Opțiunea de login este pentru marketeri un tool prețios, întrucât prin login utilizatorii sunt identificați și activitatea lor pe site este monitorizată.

Ce se întâmplă însă când acest Login este agresiv introdus în faze incipiente ale parcursului utilizatorului în site?

Cele mai vizibile branduri în Social Media în luna decembrie 2015

Urmărirea activității marilor branduri în social media poate fi un punct de plecare pentru a pune la punct un plan de comunicare în social media.

8 Trenduri în web design – 2016 anul full-screen video

Decizia de a urma sau nu un anumit trend de web design trebuie să vină în urma nevoilor utilizatorilor și a afacerii dumneavoastră.

Căutările anului 2015 pe Google

Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.