În aprilie 2016, utilizatorii motorului de căutare Google au început să observe o schimbare în modul de afișare a rezultatelor: semnul care
Unele trenduri sunt mai subtile decât altele. Folosirea sintagmei “află mai multe” a început sa devină foarte folosită în mediul online în ultimul timp. Mediul online are acum foarte multe link-uri cu această expresie generică, care face referire în mare parte la informații de tip secundar.
La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte.
Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.
Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.
Alegerea agenției pentru o campanie de SEO nu este facilă.
Dincolo de faptul că urmăriți selectarea unui partener pe termen lung, aveți nevoie să puteți evalua capacitatea acestuia de a duce la capăt în mod corect și responsabil acțiunile de SEO.
Întrebarea potrivită ar fi “De ce să nu fie scump atunci când locurile sunt limitate?”
Da, locurile sunt limitate. Și nu vorbim despre primele 10 locuri din prima pagină de căutare, ci de cel mult primele 3. E un club exclusivist această primă pagină din Google, se muncește mult pentru a se ajunge acolo și se plătește în consecință.