Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.
Decizia de a urma sau nu un anumit trend de web design trebuie să vină în urma nevoilor utilizatorilor și a afacerii dumneavoastră.
Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.
Alegerea agenției pentru o campanie de SEO nu este facilă.
Dincolo de faptul că urmăriți selectarea unui partener pe termen lung, aveți nevoie să puteți evalua capacitatea acestuia de a duce la capăt în mod corect și responsabil acțiunile de SEO.
Întrebarea potrivită ar fi “De ce să nu fie scump atunci când locurile sunt limitate?”
Da, locurile sunt limitate. Și nu vorbim despre primele 10 locuri din prima pagină de căutare, ci de cel mult primele 3. E un club exclusivist această primă pagină din Google, se muncește mult pentru a se ajunge acolo și se plătește în consecință.
Shopify este o platformă de comerț electronic care oferă toate serviciile într-un singur loc. Sistemul este cunoscut și sub denumirea de Saas (software as a service) pentru că funcționalitățile platformei pot fi accesate drept servicii care sunt plătite pe baza unui abonament lunar.
Deși nu există informații oficiale care să confirme faptul că site-urile care au versiune de mobil vor fi favorizate în afișarea rezultatelor căutării pe Google, totuși, în practică, am remarcat modificări ale poziției anumitor site-uri pentru care am dezvoltat versiune de mobil.
Fanii CSMS se bucură, începând cu data de 7 iulie 2015, de aplicația mobilă pentru Android a clubului. Aplicația este o variantă comodă pentru fani de a fi mereu la curent cu noutățile clubului de fotbal ieșean.