Ce le face managerilor sau antreprenorilor pielea de găină când vine vorba de afacerea lor în online? De Halloween, vă prezentăm trei dintre cele mai înfricoșătoare probleme care bântuie mediul online.
Cum vine octombrie, primăria din Iași începe să se gândească la ce artiști să aducă la zilele orașului; comercianții își pregătesc deja marfa pentru vânzare; iar ceilalți ieșeni își pun mâinile în cap numai când se gândesc la ce trafic o să urmeze.
În aprilie 2016, utilizatorii motorului de căutare Google au început să observe o schimbare în modul de afișare a rezultatelor: semnul care
Sportul unește comunități și prin sport se formează repere de conduită și succes la care tinerii pot să aspire și după care pot să se ghideze.
În timp ce publicitatea în mediul online devine tot mai complexă și are tot mai multe capabilități în fiecare zi, cresc și îngrijorările legate de veridicitate și de posibilitățile de măsurare. În timp ce unii se îngrijorează de vizibilitatea reclamelor, măsurarea între platforme și traficul fantomă, cei care lucrează cu agenții specializate au depășit de mult aceste temeri, însă au un nou obstacol la orizont: ad-blocking.
Aveți senzația uneori că nu toți oamenii care au dat like la pagina brandului dumneavoastră văd ceea ce se postează?
Uneori, probabil simțiți că postările paginii dumneavoastră sunt văzute de același grup de oameni.
Urmărirea activității marilor branduri în social media poate fi un punct de plecare pentru a pune la punct un plan de comunicare în social media.
În America, Black Friday are loc imediat după Ziua Recunoștinței (ultima zi de joi din noiembrie). Acest lucru înseamnă că sărbătoarea marilor reduceri va apărea în fiecare an între 23 și 29 noiembrie. La începuturile sale, Black Friday dura doar o zi, dar în zilele noastre sărbătoarea americană se întinde pe mai multe zile pentru a satisface cât mai mulți oameni.