Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

Cele mai „înfricoșătoare” probleme ale posesorilor de business-uri online

Ce le face managerilor sau antreprenorilor pielea de găină când vine vorba de afacerea lor în online? De Halloween, vă prezentăm trei dintre cele mai înfricoșătoare probleme care bântuie mediul online.

Google Trends și Zilele Iașului

Cum vine octombrie, primăria din Iași începe să se gândească la ce artiști să aducă la zilele orașului; comercianții își pregătesc deja marfa pentru vânzare; iar ceilalți ieșeni își pun mâinile în cap numai când se gândesc la ce trafic o să urmeze.

Schimbări la anunțurile plătite Google Adwords

În aprilie 2016, utilizatorii motorului de căutare Google au început să observe o schimbare în modul de afișare a rezultatelor: semnul care

POLITEHNICA, parte din oraș, parte din inima ta

Sportul unește comunități și prin sport se formează repere de conduită și succes la care tinerii pot să aspire și după care pot să se ghideze.

“Află mai multe” duce la “poți face mai bine”

Unele trenduri sunt mai subtile decât altele. Folosirea sintagmei “află mai multe” a început sa devină foarte folosită în mediul online în ultimul timp. Mediul online are acum foarte multe link-uri cu această expresie generică, care face referire în mare parte la informații de tip secundar. 

Ar trebui marketerii să fie îngrijorați de ad-blocking?

În timp ce publicitatea în mediul online devine tot mai complexă și are tot mai multe capabilități în fiecare zi, cresc și îngrijorările legate de veridicitate și de posibilitățile de măsurare. În timp ce unii se îngrijorează de vizibilitatea reclamelor, măsurarea între platforme și traficul fantomă, cei care lucrează cu agenții specializate au depășit de mult aceste temeri, însă au un nou obstacol la orizont: ad-blocking.

Cine vede postările în News Feedul Facebook

Aveți senzația uneori că nu toți oamenii care au dat like la pagina brandului dumneavoastră văd ceea ce se postează?

Uneori, probabil simțiți că postările paginii dumneavoastră sunt văzute de același grup de oameni.

Traficul fals – „cancerul” publicității online

La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte. 

3 noutăți importante pentru cei cei vând online

Profitați de aceste informări și succes la vânzări!