Aveți senzația uneori că nu toți oamenii care au dat like la pagina brandului dumneavoastră văd ceea ce se postează?
Uneori, probabil simțiți că postările paginii dumneavoastră sunt văzute de același grup de oameni.
La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte.
Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.
Opțiunea de login este pentru marketeri un tool prețios, întrucât prin login utilizatorii sunt identificați și activitatea lor pe site este monitorizată.
Ce se întâmplă însă când acest Login este agresiv introdus în faze incipiente ale parcursului utilizatorului în site?
Urmărirea activității marilor branduri în social media poate fi un punct de plecare pentru a pune la punct un plan de comunicare în social media.
Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.
În America, Black Friday are loc imediat după Ziua Recunoștinței (ultima zi de joi din noiembrie). Acest lucru înseamnă că sărbătoarea marilor reduceri va apărea în fiecare an între 23 și 29 noiembrie. La începuturile sale, Black Friday dura doar o zi, dar în zilele noastre sărbătoarea americană se întinde pe mai multe zile pentru a satisface cât mai mulți oameni.