Sâmbătă, 26 martie 2016, o parte din echipa Brandweb a participat alături de peste 200 de voluntari la plantarea a 10000 de copaci din proiectul “Copacul de azi, pentru oxigenul de mâine”.
În timp ce publicitatea în mediul online devine tot mai complexă și are tot mai multe capabilități în fiecare zi, cresc și îngrijorările legate de veridicitate și de posibilitățile de măsurare. În timp ce unii se îngrijorează de vizibilitatea reclamelor, măsurarea între platforme și traficul fantomă, cei care lucrează cu agenții specializate au depășit de mult aceste temeri, însă au un nou obstacol la orizont: ad-blocking.
Aveți senzația uneori că nu toți oamenii care au dat like la pagina brandului dumneavoastră văd ceea ce se postează?
Uneori, probabil simțiți că postările paginii dumneavoastră sunt văzute de același grup de oameni.
La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte.
Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.
Urmărirea activității marilor branduri în social media poate fi un punct de plecare pentru a pune la punct un plan de comunicare în social media.
Decizia de a urma sau nu un anumit trend de web design trebuie să vină în urma nevoilor utilizatorilor și a afacerii dumneavoastră.