Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

O nouă revoluție în lumea aplicațiilor mobile

Samsung Galaxy Fold a fost prezentat pe data de 20 februarie de către compania Samsung ca un telefon de lux atunci când este pliat și o tabletă atunci când este deschis. Conceptul permite apariția unor noi funcții și, mai ales, a unor noi aplicații mobile. 

Schimbări la anunțurile plătite Google Adwords

În aprilie 2016, utilizatorii motorului de căutare Google au început să observe o schimbare în modul de afișare a rezultatelor: semnul care

Cum să crești conversiile prin design persuasiv

Designul persuasiv nu mai este o noutate. Specialiștii au început să îl folosească acum ceva ani în urmă, inclusiv în magazine și în supermarketuri, pentru

Era căutărilor de pe mobil – află ce trebuie să iei în considerare pentru ca strategia ta SEO să supraviețuiască

Site-urile care se concentreză doar pe varianta desktop îşi pot lua adio de la succes. Nu e o exagerare, urmărind schimbările pieţei globale din ultimii ani. Specialiștii au observat

“Află mai multe” duce la “poți face mai bine”

Unele trenduri sunt mai subtile decât altele. Folosirea sintagmei “află mai multe” a început sa devină foarte folosită în mediul online în ultimul timp. Mediul online are acum foarte multe link-uri cu această expresie generică, care face referire în mare parte la informații de tip secundar. 

Traficul fals – „cancerul” publicității online

La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte. 

3 noutăți importante pentru cei cei vând online

Profitați de aceste informări și succes la vânzări!

Cum au folosit Remarketing cei de la MAZDA și alte 6 campanii de succes

Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.

Cum poți pierde clienți cu pagina de Login

Opțiunea de login este pentru marketeri un tool prețios, întrucât prin login utilizatorii sunt identificați și activitatea lor pe site este monitorizată.

Ce se întâmplă însă când acest Login este agresiv introdus în faze incipiente ale parcursului utilizatorului în site?