Sâmbătă, 26 martie 2016, o parte din echipa Brandweb a participat alături de peste 200 de voluntari la plantarea a 10000 de copaci din proiectul “Copacul de azi, pentru oxigenul de mâine”.
La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte.
Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.
Opțiunea de login este pentru marketeri un tool prețios, întrucât prin login utilizatorii sunt identificați și activitatea lor pe site este monitorizată.
Ce se întâmplă însă când acest Login este agresiv introdus în faze incipiente ale parcursului utilizatorului în site?
Decizia de a urma sau nu un anumit trend de web design trebuie să vină în urma nevoilor utilizatorilor și a afacerii dumneavoastră.
Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.
Alegerea agenției pentru o campanie de SEO nu este facilă.
Dincolo de faptul că urmăriți selectarea unui partener pe termen lung, aveți nevoie să puteți evalua capacitatea acestuia de a duce la capăt în mod corect și responsabil acțiunile de SEO.
Întrebarea potrivită ar fi “De ce să nu fie scump atunci când locurile sunt limitate?”
Da, locurile sunt limitate. Și nu vorbim despre primele 10 locuri din prima pagină de căutare, ci de cel mult primele 3. E un club exclusivist această primă pagină din Google, se muncește mult pentru a se ajunge acolo și se plătește în consecință.