La începutul erei digitale, în anul 2000, companiile care voiau mai multă promovare și oamenii de publicitate erau în extaz. Internetul se anunța a fi o nouă Nirvana pentru ei. Reclamele digitale aveau potențialul de a ajunge la același număr de audiență precum reclamele televizate, însă la jumătate de preț și, în plus, la o audiență mult mai relevantă pentru fiecare companie în parte.
Vă prezentăm 7 campanii care au folosit cu succes Remarketingul în campaniile lor, obținând rezultate impresionante.
Opțiunea de login este pentru marketeri un tool prețios, întrucât prin login utilizatorii sunt identificați și activitatea lor pe site este monitorizată.
Ce se întâmplă însă când acest Login este agresiv introdus în faze incipiente ale parcursului utilizatorului în site?
Decizia de a urma sau nu un anumit trend de web design trebuie să vină în urma nevoilor utilizatorilor și a afacerii dumneavoastră.
Google, motorul de căutare lider de piață la nivel global, dezvăluie în fiecare an care au fost trendurile în căutări atât la nivel general, cât și pe domenii și zone geografice diferite.
Nu aș putea spune cât de recentă e schimbarea de design de la Booking.com, dar pot spune că, pentru un specialist în marketing online, e foarte vizibilă și justificată.
Deși nu există informații oficiale care să confirme faptul că site-urile care au versiune de mobil vor fi favorizate în afișarea rezultatelor căutării pe Google, totuși, în practică, am remarcat modificări ale poziției anumitor site-uri pentru care am dezvoltat versiune de mobil.
Stiați că designul este cel mai important element al unui site atunci când un vizitator intră pentru prima dată pe el?
De ce? În niciun caz pentru că vrem noi să-i placă site-ul, respectiv designul.