Marketerii care urmăresc cu interes schimbările din social media au văzut cum Facebookul s-a reorientat de la conceptul de simplă rețea de socializare la cel de platformă de conținut.
Ce este iubirea? Pentru unii, este un scop. Alții spun că e un vis. Ori o muză. Este forța care ne pune în mișcare. O scuză pentru reproducere. Definiții sunt multe și am putea umple pagini întregi cu ele. Noi, ca marketeri, spunem că iubirea este un pretext bun pentru a crește vânzările, mai ales de Valentine’s Day.
Se pare că afaceriștii români pierd din vedere un segment foarte important – clienții care navighează pe internet. Ultimele date arată că România se clasează pe ultimul loc în ceea ce privește marketingul online în domeniul privat. Vedeți cum ne situăm la capitolul promovare online față de statisticile europene și cum să transformați veștile rele în avantaje competitive.
Odată cu noul an, web designerii și marketerii stau cu ochii în patru să vadă ce se poartă în 2017 în materie de website-uri. Vă povestim despre cum să vă îmbrăcați sau accesorizați website-ul anul acesta ca să atrageți privirile clienților, dar și pe cele ale concurenților.
Eforturile de a mări siguranța pe internet sunt tot mai mari. Din ianuarie 2017, cei de la Google vor pune la zid website-urile HTTP – fără certificat de securitate – printr-o semnalizare și mai clară a problemei în browserul Chrome.
Anul acesta de Crăciun, la Brandweb au lucrat spiridușii Moșului. Cei care au fost cuminți și au muncit un an întreg au primit o surpriză în detaliu pregătită.
Știm că în această perioadă marketerii își stabilesc bugetele pentru noul an. De aceea, venim în ajutor cu câteva direcții pentru conturarea strategiei de marketing online în 2017. Vă invităm să aflați de ce este important să investiți în site-uri pentru mobil, bugete AdWords, certificare de securitate, marketing automation, programe de loialitate, testare și optimizare UX, campanii video, realitate virtuală și comunicare unitară pe toate canelele.
Știți că Black Friday are un antonim? Este … Buy Nothing Day sau Ziua Internațională fără Cumpărături. O zi internațională de protest împotriva consumerismului, care se organizează în peste 65 de țări, în aceeași zi cu Vinerea Neagră.
La început, ești plin de entuziasm atunci când se formează fiecare compatibilitate. După câteva zile, deja simți că este prea epuizant să răspunzi tuturor. Majoritatea utilizatorii de Tinder au trecut prin aceste etape. Exceptând însă viața amoroasă, cum a schimbat Tinder comportamentul decizional și cum ne afectează pe noi ca marketeri?