Ce face un utilizator să fugă de un website-ul la fel de repede cum ar fugi dacă ar fi urmărit de o armată de zombie? De Halloween, vedem care sunt strigoii care ne fugăresc clienții și îi fac să se ducă la adăpostul altui site.
Ce le face managerilor sau antreprenorilor pielea de găină când vine vorba de afacerea lor în online? De Halloween, vă prezentăm trei dintre cele mai înfricoșătoare probleme care bântuie mediul online.
Cum vine octombrie, primăria din Iași începe să se gândească la ce artiști să aducă la zilele orașului; comercianții își pregătesc deja marfa pentru vânzare; iar ceilalți ieșeni își pun mâinile în cap numai când se gândesc la ce trafic o să urmeze.
În aprilie 2016, utilizatorii motorului de căutare Google au început să observe o schimbare în modul de afișare a rezultatelor: semnul care
Designul persuasiv nu mai este o noutate. Specialiștii au început să îl folosească acum ceva ani în urmă, inclusiv în magazine și în supermarketuri, pentru
Sportul unește comunități și prin sport se formează repere de conduită și succes la care tinerii pot să aspire și după care pot să se ghideze.
Site-urile care se concentreză doar pe varianta desktop îşi pot lua adio de la succes. Nu e o exagerare, urmărind schimbările pieţei globale din ultimii ani. Specialiștii au observat
În timp ce publicitatea în mediul online devine tot mai complexă și are tot mai multe capabilități în fiecare zi, cresc și îngrijorările legate de veridicitate și de posibilitățile de măsurare. În timp ce unii se îngrijorează de vizibilitatea reclamelor, măsurarea între platforme și traficul fantomă, cei care lucrează cu agenții specializate au depășit de mult aceste temeri, însă au un nou obstacol la orizont: ad-blocking.