Brandweb
Blogul
#brandwebberilor

Filtre

Mixul dulce de promovare online

Anul acesta de Crăciun, la Brandweb au lucrat spiridușii Moșului. Cei care au fost cuminți și au muncit un an întreg au primit o surpriză în detaliu pregătită.

Cum împarți plăcinta pentru a fi în trend în 2017 - 9 direcții pentru bugetul de marketing

Știm că în această perioadă marketerii își stabilesc bugetele pentru noul an. De aceea, venim în ajutor cu câteva direcții pentru conturarea strategiei de marketing online în 2017. Vă invităm să aflați de ce este important să investiți în site-uri pentru mobil, bugete AdWords, certificare de securitate, marketing automation, programe de loialitate, testare și optimizare UX, campanii video, realitate virtuală și comunicare unitară pe toate canelele.

Antonimul lui Black Friday

Știți că Black Friday are un antonim? Este … Buy Nothing Day sau Ziua Internațională fără Cumpărături. O zi internațională de protest împotriva consumerismului, care se organizează în peste 65 de țări, în aceeași zi cu Vinerea Neagră.

Cum a schimbat Tinder comportamentul decizional

La început, ești plin de entuziasm atunci când se formează fiecare compatibilitate. După câteva zile, deja simți că este prea epuizant să răspunzi tuturor. Majoritatea utilizatorii de Tinder au trecut prin aceste etape. Exceptând însă viața amoroasă, cum a schimbat Tinder comportamentul decizional și cum ne afectează pe noi ca marketeri?

Cele mai „înfricoșătoare” experiențe în online pentru utilizatori

Ce face un utilizator să fugă de un website-ul la fel de repede cum ar fugi dacă ar fi urmărit de o armată de zombie? De Halloween, vedem care sunt strigoii care ne fugăresc clienții și îi fac să se ducă la adăpostul altui site.

Cele mai „înfricoșătoare” probleme ale posesorilor de business-uri online

Ce le face managerilor sau antreprenorilor pielea de găină când vine vorba de afacerea lor în online? De Halloween, vă prezentăm trei dintre cele mai înfricoșătoare probleme care bântuie mediul online.

Google Trends și Zilele Iașului

Cum vine octombrie, primăria din Iași începe să se gândească la ce artiști să aducă la zilele orașului; comercianții își pregătesc deja marfa pentru vânzare; iar ceilalți ieșeni își pun mâinile în cap numai când se gândesc la ce trafic o să urmeze.

Schimbări la anunțurile plătite Google Adwords

În aprilie 2016, utilizatorii motorului de căutare Google au început să observe o schimbare în modul de afișare a rezultatelor: semnul care

Cum să crești conversiile prin design persuasiv

Designul persuasiv nu mai este o noutate. Specialiștii au început să îl folosească acum ceva ani în urmă, inclusiv în magazine și în supermarketuri, pentru